Thursday, October 28, 2010

Herr A:s utmaning-2

Idag är det dags att visa ett lack jag velat prova länge men liksom inte kommit mig för.

"Svart" sa herr A helt enkelt när jag frågade vilken färg jag skulle ta i tisdags. "Har du provat det?"

Visst har jag det, jag har flera olika men har dels känt lite motstånd då jag undrat om jag inte egentligen är för gammal, dels har det känts lite...läskigt. Jag vet inte.

Hursomhelst visste jag direkt vilket jag skulle ta idag-ORLY Goth.

Det här är iofs visserligen ganska basic, en svart creme men med små fina flagor av silver, ganska ojämna egentligen som inte blingar så värst våldsamt men ger ytterligare en dimension. Det är helt enkelt väldigt trevligt!

Hade inga större problem med appliceringen och det täckte bra med två lager.


naglarna nertrimmade till tangentbordsvänligare längd, aah...




Endast blixtbild idag, imorse när jag pallrade mig upp var det mööörkt. Ikväll när jag kom hem var det möörkt...

Som synes så äger jag endast en miniflaska i Mavala-storlek, det kanske blir till att hitta en hel 18 ml-flaska i framtiden.

Och nu är det nog dags att börja fundera på en lämplig Halloween-manikyr. Tjipp!


edit: hittade mina gamla förstoringslinser eller vad det nu heter, så här är en bild som bättre visar glittret; for your viewing pleasure:



det är som silverströssel...

Som alltid går det att klicka bilderna för större version.

No comments: