Friday, October 15, 2010

Maybelline MNY impulsköp

I tisdags hade jag en stund över innan jag skulle gå på kvällskurs så när jag insåg att jag hade ett Lindex mitt framför näsan när jag klev av bussen efter jobbet så blev det inte bättre än att jag stegade raka vägen in, i akt och mening att kika på lite lack(i första hand) och koftor(en ständig bristvara i mitt domus).

Trevligt nog fanns där en välförsedd disk med Maybelline MNY-grejer, jag har vetat om att det skulle lanseras men inte exakt när. Jag rev åt mig tre lack som verkade lovande och det blev dessa:

fr v #265, 757 och 341

Trist att man, som påpekats även på annat håll, inte orkat döpa färgerna till något mer fantasieggande än så. Det finns en anledning att websidor har namn istället för att man ska hålla reda på dem med hjälp av ip-adressen, people.

Idag blir det omlackning, men jag har inte bestämt om det blir något av de här eller något helt annat.

Trevlig fredag!

No comments: