Tuesday, December 28, 2010

CHINA GLAZE Peace on earth + Medallion.

nu spelas: Outside från Darker than black OST

Ok, den här manikyren hade jag 21-23 december. Bilderna är också tagna då. Julen kom emellan(God Jul! Gott Nytt År!)...

Ville ha nånting skojigt men inte totaljuligt medan jag sprang runt och fixade med allt julstök här hemma och på stan, och jag blev sugen på Peace on Earth(det olivgröna) så för att skoja till det lite extra tryckte jag dit två lager Medallion på ringfingrarna så jag fick flasha lite på ICA när det var dags att dra kortet i kassan... :D

Båda dessa lack applicerar utmärkt, Medallion är berömvärt tätpackat med glitter, ett lager kan räcka för den noggranna. Däremot är det förstås ondskan själv att få bort :O

Nota bene så hade jag ett tunt lager PoE under glittret på ringfingrarna för konsekvens, visste inte hur mkt som skulle tänkas lysa igenom.

Chockar och går ut med en bild i solljus först...




den obligatoriska bilden i indirekt ljus



flaskbild med Medallion



bonusbild! läckert grön presenning som bakgrund(fråga inte...)

Jag gillar PoE jättemycket, det är precis lagom grönt, varken för gult eller brunt utan bara...fint.
Och någon gång ska jag köpa en literflaska aceton och sedan måla alla naglar med Medallion eller ev systerlacket Nova. Blästring kanske funkar också?


1 comment:

Anne said...

Waoow, det glittriga är ju super snyggt ju!!
Det gröna är förståss snyggt med