Wednesday, January 12, 2011

BARIELLE Slate of Affairs.

nu spelas: Asatte no houkou OST hörs lite stilla från vardagsrummet

Eftersom jag ändå är inne på Barielle kan jag ju lika gärna beta av högen med otestade lack av det märket, non?

Slate of affairs kommer från nagelbloggerskan Michelle från ALUs kollektion hon skapade tillsammans med Barielle, finns många finfina lack i den kollektionen vill jag lova!
Just denna skapade omedelbart habegär hos mig även om jag låg länge på beställningen, frakten från barielle.co.uk ligger på £10 och det kan man ju tycka är lite häftigt. Det fick bli till att skrapa ihop lite fler för att få det att löna sig.

Det var inte så svårt. *host*


dagsljus...eller nåt...det ös-snöar ute :o



blixt, här syns det fina mikroskimret lite bättre

Ja, det är faktiskt klarblått mikroglitter i, vilket inte är omedelbart synligt men livar upp färgen, särskilt en sån här mulen dag.



inte kanske världens läckraste bild men visar hyfsat hur lacket ter sig mesta tiden, tycker jag

Den här gången hade jag faktiskt inga problem alls med formulan tro't eller ej, utan lacket flöt lagom tunt och fint, det enda man kan anmärka på är den tämligen smala borsten. Dock, överlag oproblematiskt jämfört med mina andra Barielle.

Jag gillar färgen väldigt, väldigt mycket. Hur den känns som åskmoln en sommardag, när man vet att det snart smäller och regnet öser ner som man inte trodde det kunde på sommaren. Schyssta vibbar.

No comments: