Friday, January 21, 2011

uppsamlingpost: diverse lack & en komplimang!

nu spelas: inget, men varför har jag Staffan Stalledräng på hjärnan?

Roligt nog verkar jag ha vunnit en auktion för Sephora by OPI - Looks like rain, dear. Har jagat den och systerlacket What's your point-settia(och får jag nånsin tag i Suzi ska hon banne mig få stå till svars för alla dessa ostiga ordlekar) ända sen bilder började dyka upp sent förra året.
Hursomhelst, jag la ett bud för en dryg vecka sedan och glömde sedan raskt bort hela grejen. Idag låg det plötsligt en begäran om betalning i mailen. Trevligt!



Ett guldigt jullack med regnbågsfärgade glitter i var det alltså. =)

Roligt 2:

När jag häromdagen skulle betala min hudkräm på Body Shop är det första tjejen i kassan säger till mig
"Snyggt nagellack! Vad är det?" så jag tipsade henne om märke och webshop. Då hade jag fortfarande mitt då rätt avskavda Slate of Affairs på mig. Det var första gången någon sett/kommenterat/komplimenterat(heter det så? :o ) mitt nagellack på stan så jag blev jätteglad! Hjälpte verkligen upp en trött dag med huvudvärk!

Roligt 3:

Igår kom mina lack från A England. Väldigt snabbt jobbat!
Här är de, bilder på dem på naglarna kommer senare för jag hade redan lackat om med nytt när de dök upp(posten kommer ibland så sent som halv fem nuförtiden, jag lider med brevbärarna):



Extrabild med blixt + oskärpa. Holo!



Tidigare i veckan eller om det var ännu längre tillbaks kom även dessa läckerheter:


fr v NUBAR Raspberry Truffle, Jewel, Spark, Absolute





ChG Knotty, TTYL samt ORLY Golden Halo


Det är roligt med nagellack :D

No comments: