Wednesday, February 23, 2011

DEPEND 086.

nu spelas: Everything is borrowed~The Streets

Tantlacksvarning! :D

En gång när jag svängde in på ett Cubus och stod i kassan så började jag plocka bland depend-lacken för det var 2 för 39 pix. Föll för det gröna skimret(du ser ett mönster kanske? jag också...) så detta kom med mig hem tillsammans med nån djuplila historia, men det tar vi en annan gång. :)

Jag tycker faktiskt det här är ganska fint, fullkomligt harmlöst och lämpligt i jobbmiljö förstås men man kan ändå sitta där och känna att haha, ni ser inte det gröna, MEN DET GÖR JAG!

Till skillnad från Chiaroscuro är det här bra mycket mer täckande, mer frostat också. Jag har ibland en ganska god tolerans mot frost. Ibland, ibland inte.
Tre lager på bilderna(men wtf nu sjunger de på danska?), två räcker säkert men jag ville vara konsekvent med alla rosa lack.



indirekt dagsljus




solsken




Faktiskt så känns det mest överensstämmande med färgen på översta bilden. Det är hyfsat blekt. kanske nåt man kan ha när men verkligen inte vill sticka ut?

F ö så fanns Everything is borrowed i spansk, dansk, fransk och japansk(yay!) version på Spotify. Bara så du vet. :)

No comments: