Thursday, March 3, 2011

CHINA GLAZE Candie.

nu spelas: Tsunenori - Brand new surf emerge

Ok, det här är inte tänkt att bäras ensamt, det är tydligt. Men det kanske kan vara kul att se hur det ter sig ändå?

Ännu ett lack som ser liksom ätbart ut, basfärgen får mig att tänka på sockervadd och fluff och slisk och detta:


Även om jag...vanligtvis tänker på annat när jag hör den låten. Erm. Host.



indirekt ljus




sol





Givetvis vore det ju skojigare att kolla på om man hade ett ljusrosa ordentligt täckande lack underst men p g a mina aversioner mot sånt så...hade jag inte det. :P

Två ordentligt kladdiga lager på bilderna, det blir en del tillrättaläggande av oregerliga glitterflak innan allt gör som man vill. Penseln är varken bu eller bä och formulan egentligen rätt okej.
Ok, lacket fixat, var är barnkalaset? :D

No comments: