Monday, May 16, 2011

ZOYA Valerie.

jag lyssnar på...den kommunala gräsklipparen utanför fönstret. Terrorn har börjat =_=


Nu fick det väl ändå vara dags för nåt annat, så sist greppade jag detta lack, inte vårigt eller somrigt för fem öre men snyggt!

Hade dock hoppats på aningen fler färger när det väl kom på nageln. Berömvärt lättlackat dock, lagom tjockt, flöt bra och la sig där det var tänkt. Inget penselskaft-klet heller. Det fick bli två lager för mig, den omsorgsfulla lackaren/lackerskan kan komma undan med ett, skulle jag tro.





det fina duokroma glittret syns bäst i indirekt ljus, inte i solen



i sol blir det ett lila glitterlack



fint ändå tycker jag, spana in färgerna i flaskan!


ZOYA Valerie today, it came out sometime last fall but I didn't get around to it until now. Good formula, I managed a spill-free mani and was impressed overall with the performance here.

Two coats, one might have been enough had I paid a bit more attention.
So pretty, but if I had one wish it would be that the many colors seen in the bottle translated better to the nail.

No comments: