Wednesday, June 29, 2011

La Moss + BARIELLE Elle's Spell.

jag lyssnar på...I am a camera~Buggles

Jag visste från första stund att jag var tvungen att få fatt i det mörkt röda flakelacket Elle's Spell från BARIELLEs julkollektion 2010. Det har gnölats här och där över att flake-effekten var lite klen och att det kunde varit så mycket mer men mig föll det precis på läppen och över La Moss är det som gjutet!

Det tog bara ett drygt halvår att haffa detta lack på eBay, alla säljare jag hittade som hade det skeppade bara inom USA(trååååk!) Tills nu!

Rena turen egentligen att jag hade bL-lacket på mig när den flådiga lilla flaskan anlände, det hade ju kanske inte varit så färsigt med nåt gladturkost under...
Basfärgerna är i det här fallet mer eller mindre identiska, och den sammantagna effekten är så nedra vacker att jag setat och dräglat över mina naglar mer än lovligt den här gången :$



indirekt ljus-såhär gör sig flakiesarna bäst tycker jag








I sol tappar det lite av sin glans, bokstavligen

Till sist två bilder för att visa allt bling i flaskan, i sol och skugga. Ujujuj...

här ser det visserligen lite ut som chilisås med flakes, men iaf...



It took six months to get hold of a bottle of BARIELLE Elle's spell, but it was so, so worth it! Good thing I was wearing a dark red polish when this arrived in the mail. It's a match made in polish heaven!

No comments: