Sunday, October 16, 2011

MISA Embroidered Emerald.

jag lyssnar på...Ichigo complete från Ichigo Mashimaro OST



Ett av åtminstone fyra(vad jag vet) "blåtirelack*" idag-MISA Embroidered Emerald. Försöker förgäves hitta namn och årtal på kollektionen den ingått i men hittills har jag gått bet. Någon som vet bättre än jag?




















Finfint lack, basen upplever jag för det mesta aningens mer åt torkat blod än lila som en del av bilderna antyder.

Men det är gräsligt skirt! Man lackar på lager efter lager utan att det tycks ha någon som helst effekt, ruttnade någonstans runt fyra-någon måtta får det faktiskt vara!

Oh Misa....Y U so sheer... :O :S
I love this color but could do without the thin, runny formula someone saw fit to grace it with. Four coats here and a fifth wouldn't have been wasted.

*=de andra är MAC Formidable, ORLY Galaxy Girl och URBAN DECAY Bruise

No comments: