Friday, February 17, 2012

RIMMEL Sonic.

är på jobbet d v s kommer inte åt min älskade iTunes, därför: The killing moon~Echo& the Bunnymen


Här är ett riktigt fynd i mitt tycke! Ett lack jag såg en suddig bild av på annan plats på nätet, tänkte "men hej det där ser ju duokromt ut?" och gav mig ut och letade(leta=kasta mig på eBay).
Mycket bilder idag, men det är ett sånt lack. Aningens strimmigt, hopplöst tjock och kletig formula-men min flaska var aningens beggad så kanske någon annan har bättre lycka. Borde hälla i lite Seche Restore också, så kanske det löser sig(pun intended :P ).

Duokrom-effekten är väldig stark faktiskt, kanske den starkaste av de lack jag testat någonsin. Växlar mellan ny femörings-kopparrosa och antikguld i de flesta ljus men kan med lite övertalning fås att bli olivgrönt. Jättevackert!
























Fortfarande efter fem dagar var det lika kul att sitta och kika på naglarna. Hög undehållningsfaktor!



A real find today, I wasn't aware of this polish until a few weeks ago and a small pic on some website but I noticed the duochrome and went looking for it. Found cheap on eBay, why isn't this better known-it's gorgeous!


Formula-wise less than gorgeous though, a thick, streaky mess but I can deal with that.


No comments: