Monday, March 26, 2012

MODELS OWN Golden Green.

i min iTunes....Brand New Surf Emerge från Tsunenoris album Promising


Jag hade nästan tänkt att inte visa den här bilden, så skabbigt tyckte jag det blev när jag lackade med Golden Green. Jag var så sur!
Begriper fortfarande inte varför jag fick tjogtals med bubblor på varenda nagel, satt inte i drag eller gjorde nåt annat man inte ska i de här sammanhangen, ändå poppade bubblorna upp framför mina ögon medan jag lackade. Suuug.

Det enda jag gjorde annorlunda än annars var att använda MOs eget topplack man fick med när man köpte Beetlejuice-lacken som helt set. Har försökt hitta andras recensioner av topplacket från Models Own för att se om det är ett vanligt problem, men det var trögt. Är det bara jag som haft otur?

Västeråsgurka någon? Brrr...



Det är nästan lite svårt att titta på bilden, det ser lite äckligt och reptilartat ut. :S


Big fail applying Models Own's 3-in-1 topcoat over Golden Green, just look at those bubbles! Or don't,  I know it looks a little...frog skin-y. Eww.
Nothing wrong with the color, it behaved well and is very pretty. I'm just curious to know if anyone else has had the same kind of problems with this topcoat? Or was I just unlucky?

2 comments:

Pamsan said...

Men oj! Vad hände där liksom? Jag har inte testat mitt än, däremot Emerald Black igår. Inga bubblor där iaf.

sparris said...

Jag misstänker att topplacket är boven, om något. men jag ska prova att använda det med fler olika lack så får vi se.