Monday, April 9, 2012

OPI Tickle my France-y.

slängde just på Nujabes(RIP!)-plattan Modal Soul; Feather (ft. Cise Starr & Akin From Cyne) ljuder här hemma Så vemodig...*

Är fortfarande lite förvånad över att jag ens lockats att köpa det här lacket, det ligger verkligen inte inom min intressesfär egentligen, och jag är fullt beredd på att det lär se ut som skräp mot min hudton.
Härligt utgångsläge m a o:












Nä.

Inget fel på lacket som så, det ser bara ut som rått kött på mig. Undrar vad som skulle kunnat funka istället, nåt från ZOYA Touch kanske? Tur jag bara swatchade den här istället för en riktig manikyr.


Great polish, this, apart from the fact it looks rather crap against my skin tone... Three coats, no problems with application. Yellow-skinned folks should stay away though :P








*=Text här.

No comments: