Thursday, May 10, 2012

REVLON COLORSTAY 220 Rain Forest.

dagens musikackompanjemang är...ja, vad? måste välja nåt...


Tja, vad ska man säga? Det är grönt. Det har förhållandevis synliga guldiga glitterpartiklar. Klart jag blev tvungen att hitta detta. Funnet hos Vampy Varnish tillsammans med en bunt andra Revlonlack jag också skaffade, plus ett sött blått ett.

Dessa lack har en kort, platt pensel som närmast påminner om Zoyas grejer, rätt lättmanövrerat faktiskt.

Konsistensen var inte helt hopplös heller. Detta blev två lager, och fick fantastiskt djup med överlack. Inte för att jag tycker jag lyckades fånga den aspekten, men den finns där, och jag är jättenöjd!









Since Revlon isn't avaliable in Sweden these days this-along with a couple others-is the only new polish of theirs that I own. Colors like this attract me instantly and it didn't disappoint on the nail, not at all! Two coats here, it has amazing depth in person. I'd love to see a blue version of this.

1 comment:

Anonymous said...

I really liked your blog! It helped me alot… Awesome. Exactly what I was looking for. Thanks!