Monday, September 3, 2012

ESSIE Orange, It's Obvious!

Tennai BGM2 från Eve no Jikan OST i iTunes...


Bar det här första gången runt midsommar men eftersom jag jobbade då så blev det alltför slitet innan jag fick chansen att ta bilder så jag kör det en gång till nu. Helt okej för det är en superfin färg och jag blir väldigt glad av att bära det.

Däremot är det lite för tjockt och samtidigt strimmigt att ha och göra med för att jag ska känna mig helt lycklig. Tror jag fick peta dit tre lager men såg ändå ojämnheter i täckningen men mera skulle gjort det hela alltför tjockt och det skulle förmodligen aldrig torkat.

Idag nöjde jag mig med två.





Pang! Orange.




ESSIE Orange, It's Obvious! today, now we're officially moved into September. A bit thick and streaky but a great, uplifting Fall color nevertheless. I'm wearing two coats in this photo but for total coverage another one is probably needed.

No comments: