Monday, October 15, 2012

NUBAR Night Sparkle.

lyssnar på...detta


Night Sparkle.  Såg jättefint ut i flaskan och har varit på tapeten fler gånger när det varit dags att välja lack men hittills hade andra grejer fått företräde. Så bestämde jag mig för att nu, nu var det dags och lackade dit vad det nu kan ha varit-tre lager? -för några veckor sen. Och visst, det  är väl åtminstone halvkul men HERREGUD SÅ JÄKLA KNÖGGLIGT.

Två lager SV sögs bara in och försvann och något Gelous äger jag inte så det fick vara. Hade jag lyckats få till en yta som ett nybonat dansgolv hade det väl varit en sak men nu retade jag mest på det hela.

Bah.














NUBAR's Night Sparkle, could have been oh so very good but the rough gritty texture even after days was so annoying. It'll be a while before I take this out for a spin again, that's for sure.

Three coats.

No comments: