Monday, December 24, 2012

ORLY Glam.

lyssnar på...Ital Skurk: Nu så kommer julen


Ganska sansat för att vara julmanikyr...men jag känner mig ganska sansad i år.

Eller om det vara var skittrött?









Glam var det ja. Mest bara en vampig halvmörk röd med lite smått glitter i som syns i vissa lägen. Helt ok fin färg och jag gillar den. Tre lager här, det är lite tunn formula.

Till det blir det senare en svart klänning med lite sextiotalsstuk. Plus detta:




Midnight Oud från Juliette Has A Gun. Oud, rosor, saffran. Oud luktar bara så jäkla gott och med saffranet passar det ju bra på julafton föreställer jag mig.

Den som känner för det kan beställa prover på hela JHAGs sortiment för €10 plus frakt vill jag minnas.

GOD JUL! GOTT NYTT ÅR!



I chose Orly Glam for my Christmas manicure, nothing new or special really but it was exactly what I wanted. Small glitter particles in a dark red base. It took three coats to get opacity but it dried fast.

Wishing you all a very Merry Christmas and a Happy New Year!


1 comment:

Anne said...

Det där lacket är jättefint och helt perfect för julen. God Jul!