Wednesday, May 1, 2013

CHINA GLAZE Gaga For Green.

Nomaks Wind Beat ur högtalarna...


Det var inte igår jag postade här, trots att jag burit ett och annat lack i mellantiden. Har varit för trött på kvällarna när jag kommit hem och kyffet jag bor i medan man stamrenoverar min lägenhet har inte de bästa förutsättningarna för fotografering. Ljuset är helt enkelt för dåligt.

Ett av de lack jag gillat mest har varit detta; Gaga for green(även om jag har föga till övers för artisten det får mig att associera till). Från förra vårens Electropop-kollektion.

Här är en trist bild: :D




Det tog tre ganska flödiga lager att få snyggt, ingen hade talat om för mig att detta var en crelly(eller?) och det såg för överjävligt ut efter första påstrykningen.

Men det tog sig. Satt bra gjorde det också, inga klagomål på den fronten.


I wore this happy spring-y creme/crelly a couple of weeks ago, sorry about the lack of posts lately...
Three coats here, it lasted about a week before it finally started chipping for real.

No comments: