Friday, May 2, 2014

Impulsköp från Sephora.

soundtracket till Asatte no Houkou puttrar ute i vardagsrummet...



I onsdags lallade jag lite planlöst på stan efter jobbet, mest för att leta ytterkrukor men numer har vi ju ett Sephora i Sthlm så eftersom jag sett lack därifrån poppa upp lite här och var de senaste månaderna
tänkte jag att jag ju kunde slå en kik om det var nåt som föll mig i smaken.

Det var det.






Dessa två fick följa med hem, det illrosa Jolt med nån sorts blått glitter/glass flecks i, samt det guldigt gröna Drawn To You.

Sephora-personal är f ö trevliga men våldsamt "på" och säljinriktade. 



Stockholm has its very own branch of Sephora since oh, I don't know, about a year? Haven't been in more han a couple of times(mostly to check out their perfume shelves) but earlier this week I had a proper look at their own-brand polish. I got these two...the hot pink one is so not me but I've been struggling with this colour a while now-do I like it or not? Can I wear it without feeling like an idiot?

1 comment:

Aidas MakeUp said...

Lacket till höger är ju supersnyggt!!